Dragi clienti

Pentru ca dorim ca experienta colaborarii cu noi sa fie una cat mai placuta, consideram ca procedura de retur al produselor de care, din orice motiv, nu sunteti 100% multumiti, trebuie sa fie una simpla si rapida.

Astfel, orice produs achizitionat pe site-ul nostru, poate fi returnat  in termen de 14 zile calendaristice din momentul livrarii, cu mentiunea ca produsul trebuie sa fie in condiții perfecte, inclusiv ambalajul, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insoţit. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si comanda dumneavoastra, cheltuielile de returnare vor fi suportate de site-ul J’AIME.

J’AIME va pune la dispozitie trei modalitati de solutionare a problemei:

  1. Inlocuirea produsului de care nu sunteti multumiti cu un alt produs. Coletul cu noul produs va fi expediat catre dumneavoasta, dupa ce produsul returnat a ajuns la sediul J’AIME.
  2. Scaderea contravalorii returului dintr-o comanda ulterioara pe site ul J’AIME.
  3. Rambursarea contravalorii produsului, in cel mult 30 de zile calendaristice de la data notificarii prin formularul de retur pe care il gasiti aici, printr un tranfer bancar într-un cont IBAN furnizat de dumneavoastra.

J’AIME  isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.

 

Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne contactați fie prin mail, fie la numărul de telefon afisat pe site. Echipa J’AIME va sta la dispoziție în fiecare zi lucrătoare între orele 9:00-17:00.