Comanda și livrarea produselor

​Fiecare comandă va fi livrată , cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către vânzător printr-o notificare scrisă (email).  Termenul de livrare a produselor este 3 zile lucrătoare din momentul notificarii initiale. În zilele nelucrătoare și de sărbătorile legale nu se fac procesări sau livrări de comenzi.

​De regulă, comenzile plasate în zilele lucrătoare înainte de ora 9:00, vom încerca să le procesăm în aceeași zi, iar cele plasate după această oră, vor fi procesate în ziua lucrătoare următoare și vor fi livrate conform termenului de livrare specificat.

În perioadele aglomerate, din cauza volumului ridicat de comenzi cu ocazia diverselor sarbatori, procesarea comenzilor poate dura pană la 5 zile lucrătoare.

Conform legilor în vigoare, comanda plasată pe acest site se consideră un contract între cumpărător și vânzător, fiecare parte trebuind să își îndeplinească atribuțiile. Aceasta înseamnă că vânzătorul se obligă să livreze produsele și serviciile comandate, iar cumpărătorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.

Livrarea produselor Avon prin J’aime  este asigurată de către o firmă de curierat cu care s-a încheiat în prealabil un contract de livrare.

Cumpărătorului  îi este permisă deschiderea coletului doar după ce s-au semnat actele de primire și achitării contravalorii acestuia.

Taxa de transport:

  • 14,99 lei pentru comenzi sub 99,99 lei
  • Gratuit pentru comenzi peste 99,99 lei

Dacă coletul este puternic deteriorat la primire, recomandăm cumpărătorului să refuze coletul și să contacteze vânzătorul la numarul de telefon afisat pe site. Reclamațiile ulterioare referitoare la acest aspect vor fi nule.

Pentru termene de expediere sau de livrare ce nu pot fi respectate, vânzătorul va anunța cumpărătorul pentru a-i comunica termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către cumpărător, comanda va fi anulată in urma cererii scrise pe mail ca raspuns al notificarii initiale.

Datorită informațiilor furnizate eronat sau incomplet de către cumpărător, vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare.

În anumite cazuri comanda poate fi anulată de către vânzător.

Dacă termenul de livrare nu poate fi respectat, se va comunica un nou termen estimat pentru livrare. Dacă noul termen nu este acceptat, comanda poate fi anulată.

Dacă informațiile de livrare sunt eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenului de livrare.